This years gonna be fantastic!!

OJ!
Här var det ett tag sen jag skrev nu.... Vad har hänt? sen dess...
Var ska jag börja?
Sundsvall var skönt att vara i, hänga lite med gamla gänget och framförallt min älskling! Bara för trevnadens skull fika en del på stan och bara kila runt och hejja till höger och vänster. Ja, det är att vara hemma det! bland annat.
Sen var vi ett glatt och härligt gäng på 30 pers som firade nyår i Sösjö utanför Bräcke. Vilken pangstart på det nya året!!! Sen att jag sackade efter lite där nån timma eller två, det är sånt som händer ;)
Vi startade dagen tidigt jag och tjejerna för att ta oss med bilen upp till det glada gänget som redan väntade i stugan. 09.00 var det avfärd! Väl framme var de andra lite trötta sen gårdagen så vi livade upp det hela lite?
Vid 12 snåret gick jag, sebbe, emelie och fredrik upp till kåtan för att få eld på brasan. Sedan började de andra ramla upp, men ingen hade tänkt på varken mat eller öl, så vi fick ta oss en sväng till för att hämta det. Sedan grillade vi korv, drack öl och hade snörugby och på det lite snökrig oss tjejer emellan, haha!!
Väl tillbaka i stugan vilade vi lite och tinade innan det var dags att börja förbereda för kvällen. Vi flickor fixade oss och våra underbara grabbar ordnade allt som hade med mat och dukning att göra! är det inte fantastiskt?? Och när vi kom för att fråga om vi skulle hjälpa till så fick vi ett vänligt nej och ett glad bål ist. Applåd till pojkarna!

Middagen blev livad, tal skulle hållas och eftersom vi alla hade en liten uppgift och en egen överraskning så hände det saker exakt HELA tiden. Jag ställde upp i en av överraskningarna, beer bong. Bra där?! Inte förra årets smartaste drag, men vafasen, den bjuppar jag på! haha!
Min, sussies, hannas, dessans och jennies suprise var teuqila shots! Det var mycket uppskattat!
Sen blev det liv och dans och så kom tolvslaget, då ännu mer liv! Fyrverkerier också. När det nya året var kommet skulle det dansas in och sen badas. Sen får nog någon annan fylla i vad som riktigt hände fram till 3 snåret, hahaha.... Ja det är inte alltid så lätt. hmm..
Men nu är iaf 2010 här och jag jobbar non stop. Men detta år kommer att föra med sig så otroligt mycket tror jag och mycket nytt kommer! I april åker jag maja-stina och dennis till Trondheim för att spendera ca halvåret där med att tjäna pengar. Men innan dess ska det jobbas och första veckan i april blir det en sistaminutenresa innan allvaret sätter igång igen, fast i ett nytt land.

Love, och gott nytt år!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback