Will you talk, if i listen?

Jag har en känsla, men jag vill inte sätta ord på den än. Den är stor, jag vet det, men jag är samtidigt rädd för den, det var så länge sen.
Här har ni en trött tjej, som absolut inte kan sova. Men efter att ha spenderat ytterligare 2 h 45 min i biosalongen med att se Avatar i 3D så är man inte sådär sömnig som man bör vara vid den här tiden.
Men det har hänt så mkt idag.. Jag har fått nytt jobb på 7 knop, som nu ska heta Ginos. Renoveringen av Cafét är alldeles strax färdig och nästa vecka startar jag mitt jobb maraton. Kommer förmodligen jobba strax över 30 dagar i sträck eftersom jag ska jobba både där och på butiken fram till den 13 mars. Puh! Det är ju iaf en bra nyhet, nytt jobb, nya möjligheter!:) MEN, ett stort men... Jag maja och Maria fick idag reda på att ägaren av lgh på Telefonplan som vi skulle börja flytta in i till helgen har ändrat sig.. Så nu letar vi febrilt efter nytt, igen..... Börjar bli matt på det här med bostad i denna stad.
Så jag både firade och tröstshoppade ytterligare en jacka och en klänning idag. haha. Nu är det snart slut på shoppingen för mig den här månaden, redan hunnit med två jackor, 2 klänningar,1 par skor, lite smink... oj oj.
Imorgon kommer iaf min saknade Palmér! Äntligen ska vi få umgås rejält igen! Ända tills på måndag!!!!:D
Lördag är det födelsedagsmiddag hos Sebbe och sen inflyttningsfest hos Johanna och Kate + att jag ska jobba imorgon, lördag och söndag, jippiii ?

Sova nu, ja!!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback