How to love with no fear

Opaaa!!
Nu var det bra längesen, men så går det när allt ständigt förändras, när vår plötsligt övergår i sommar och jobb utbyts mot nytt jobb + att det finns tusen andra saker som lockar mer än sömn.
Grekland var fantastiskt skönt! Vi sov, åt och solade och självklart körde vi vespa. Carro, jens förra chefs syrra, satt på planet när vi klev på, så vi fick en till resekamrat veckan lång :) Vi blev polare med några greker och skaffade oss en favvo strand, Ahata. Jens fick även bli irriterad på några dumma turister som visst inte tyckte grekland var som det stod i tidningarna och var måtta besvikna över att de inte kunde få sin pasta carbonara, på en taverna, i GREKLAND! hahahaha.... Man kan bli trött för mindre.
Väl hemma fick jag en extra dag ledigt vilket behövdes efter hemresan som blev rätt lång. Men sen har det mest varit jobb,och en hel del sociala aktiviteter, t o m för fröken Tove!! Jag är helt vimmelkantig och vet aldrig vilken dag det är och har tappat greppet lite om tiden, men vafasen, man kan inte ha full koll hela tiden!
Jag har även sagt upp mig på cafet och skaffat nytt jobb inom loppet av en vecka. Så framöver kommer jag förhoppningsvis finnas på Petsounds bar!
Nu är Mike drygast på planeten så jag kan omöjligt fortsätta historien för den här gången. Sol ute, ett gym att besöka och en chef att prata med.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback