Life's unfair, and then what?!

När allt går som en dans, man ser verkligen ljuset i tunneln och sen precis innan man ska ta sista kliven så rasar tunneln och allt blir svart, du får helt enkelt traska tillbaka igen och hoppas på nästa chans. Men hur många chanser ska man behöva ta??????
Häromdagen släpptes 2 bomber på mig, det var som att få en stekpanna slagen stenhårt i huvet. När ska turen vara helt med mig?! Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna alla dessa motgångar, jag börjar bli måttligt trött och gnistan som för en vidare är i princip obefintlig. Jag orkar inte kämpa mer.
Så, nu har jag fått ur mig det. Inte för att det gjorde saken bättre men nu kan vi försöka gå vidare.
Vad allt handlar om tar vi efter midsommar när jag förhoppningsvis fått någon klarhet.

Idag har jag haft en bra söndag. Hela veckan har varit bra, socialt sett. Gabbi och Niklas är ute på Torö så jag har semestrat lite med dem och nya lilla Loke, underbart! Vi har varit på utomhus teater och druckit massor med vin och öl. Anna har varit här och gästat. Vi har frusit på Mosebacke och dansat på Fasching. Och idag har jag och Johanna haft en mycket bra söndag. Solning, träning, middag på Le Rose och SATC 2. Jag förstår inte hur någon kan säga att den är dålig?!?!?!? Det är ju SATC, precis som det alltid varit bara det att de är alla medelålders nu, men fortfarande fabulösa!! Skrattade mycket gjorde vi i vilket fall, vad skulle man göra utan Samantha??

Nu ska jag släcka och få 8 långa timmar god sömn innan jag ska gästa på gamla jobbet imorogn, Holmqvist. Ska bli mysigt!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback