Back to basics

Sitter efter 1 byte påväg till den större staden nu. Alltid med blandade känslor jag stiger på tåget. Jag hade velat ha några dagar till, 3 dagar räcker inte till! Men nu är det raka vägen tillbaka, det är lite mer vår där nere iaf, det kan jag trösta mig med! trots att vi haft blå himmel och sol hela helgen, vilket jag hört att det inte varit i sthlms trakten :)
Nu längtar jag bara till morgondagen då jag får ta några av mina nya träningskläder och inviga dem. Fått med mig ett par nya dojjer, 2 linnen, 1 byxa och en promenadjacka. Alltid hääärligt med nya snygga träningskläder.
Jag längtar också till de kommande veckorna, det känns om om det är något som väntar mig. Jag vet inte vad men jag har bara en magkänsla, och den kittlar mig!
Nu ska jag fortsätta med greys ett tag, framme om en timma. Då blir det raka vägen till jobbet, käka lite lunch sen jobba 14-21. Efter det ska jag hem och gosa ned mig bredvid min saknade Johanna. Dock verkar det som om hon överlevde 3 dagar utan mig, så de höll sitt löfte :)
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback