Heart full of wine

Nothing left to part. We steped into theese days. It's just one of those days.

Jag har inte varit på topp denna vecka, men efter gårdagens revanch och upplyft så är jag åter på banan igen!
Dagen började med att jag förvirrat vaknade upp och kastade en arm bakåt för att känna att sängen var tom bakom mig. Var jag verkligen hemma? Varför var sängen tom? Haha, snacka om yrvaken! Jag lyckades iaf konstatera att jag var hemma och att Johanna var på vift. Så jag tog mig en lång sovmorgon och sussade på ett tag till. Strax efter 12 tyckte jag det var nog med sovandet även fast jag inte kom i säng förrän efter 5 imorse.
Men solen sken in genom sprickorna i persiennen och Maja började stöka i lghn + att min mage krävde föda så jag startade dagen med kesella och bär, och såklart spillde jag blåbär i sängen, haha!
Maja-Stina ringde ganska snart med så jag bättrade på gårdagens smink (haha) och begav mig in till stan för att prata om gårdagen och mysa. Efter lunch och mys så åkte vi ut till Båtmässan för att hälsa på Steken. Hittade en husbåt som jag önskade mig av pappa i födelsedagspresent! Han sa att jag kunde få den när jag fyllde 50, kul kille ;)
Efter lite mer än en timma, en bulle och kaffe senare tog jag mig in till Gamla Stan och mötte upp Anna och Fia. Mysigt att få umgås lite med Anna igen, är ju över 1 år sen... Så vi promenderade till Söder och hem till Fia efter att vi införskaffat lite mat och snask. Dålig vecka för min kost.. Skärpning imorgon!!

Nu ska jag nussa ned mig bredvid en sovande Johanna och besöka john blund jag med. Imorgon blir det sovmorgon och träning innan jobbet. På kvällen blir det Remember me med världens vackraste man, Robbie P!! Gud jag kommer förmodligen dö flera gånger om.
Till helgen blir det Sundsvall också, så bring on the sunshine!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback