Hometown glory

3 dagar går alldeles för fort!
Denna dag har ännu inte passerat, men det känns som om det kommer gå med rekordfart och sen är det måndag morgon och jag sitter på tåget påväg hem igen. Hem till sthlm och highvalley, tillbaka i sängen bredvid Johanna. Tillbaka till jobb jobb jobb jobb jobb. Men nu blir det förhoppningsvis inga 12 h dagar utan mer 7-8 h dagar! Träningen ska inte få lida av allt jobb längre, och inte mitt privatliv heller för den delen. Jag ska få  mitt liv tillbaka!!!!:D
Dock känns det inte somom det kommer dröja lika länge innan jag åker hit igen, jag är här allt för sällan och jag glömmer bort hur otroligt skönt det är! Inga måsten, bara slappa om man så vill.

Nu ska jag slita mig från den gigantiska skärm pappa införskaffat, släpa mig ned med bakfyllan till coffee med Hanna och köpa min favvosallad, kalkon keso! Sen ska vi slockna på soffan och inte röra oss förrän middagsdags. Kvällen intar vi samma position igen, liggande och gloende. Städa måste jag göra med, sicken fest det blev igår!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback