Taking it from the very start, I´m not always that smart

Trötthet! Men sista dagen nu, sista dagen av dubbeljobb och 11 h pass. Sista dagen jag har en kvart mellan jobben, den kvarten det tar att springa från det ena till det andra. Och idag måste jag dessutom hinna springa upp på Gina för att lämna tillbaka ett köp som kändes onödigt.
Men samtidigt i detta mayhem så är jag lycklig, så lycklig att jag tror jag skulle kunna spricka. För imorgon bitti klockan 8 ringer pappa på dörren, borrar upp vår nyinköpta hylla till köket och sedan sätter jag mig i passagerarsätet och åker med hela vägen hem till Sundsvall!!! Men en trunk full med smutstvätt och ett huvud som förmodligen kommer värka eftersom jag äntligen får slappna av i några dagar kommer jag ändå sitta med ett leende exakt hela vägen hem! Hur fantastiskt är inte det?!

Jag ska kasta upp väskorna på loftet med en gång och slira ned på stan för att krama om min älskade älskade Hanna, sen möta upp Maja-Stina och förhoppningsvis mammsen som kommer sluta tidigt imorogn för en god lunch på ett av alla gamla lunch och fika ställen. Dock känns det som om de flesta vänner och bekanta är utflyttade ur staden och den yngre generationen är de som glider runt. Var längesen jag var hemma nu och det inte var nått speciellt som jul,student, sommarlov eller liknande. Ska bli fantastiskt skönt i vilket fall!

Nu måste jag jobba på, kvart i 2 kommer Ninjus och byter av mig, så ska jag springa upp på Gina och sedan springa ned till Ginos för stägningspasset. Tjohoo vad jag känner mig laddad? Haha, nej men jag får se det som en sista dag innan belöning. Ska unna mig en solning efter jobbet med, känns som om min bleka vinterhy snart bör vara ett minne blott! Inte långt kvar till Kroatien nu heller, men innan dess ska både Åre och London besökas. Och London i April, det är rena rama sommaren det!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback