Wherever you go, whatever you are

Han är fortfarande fantastisk, trots sina små brister. Jag kan förbise dem
Jag jobbar fortfarande som en dåre men har trots det hunnit sprätta lite pengar och fått lite nya saker. B.la ett par till jeans från Miss 60, en jeansjacka helt i min smak, en skinn jacka från Jofama, sänglakan, underkläder, skor och bla bla bla. Mer shopping blir det i helgen när mami kommer till stan, papi med dessutom. Fy vad jag längtar!!!!!!! Mina älskade päron. Papi blir kvar länge, så han ska jag ta en rejäl stadstur med nån dag ;)
Har haft en fantastisk start på denna vecka. Måndagen var mest jobb och träning, tisdagen var jobb, shopping, träning och mys middag med baby Johanna, älsklings max och Bruno på Vapiano. Gooood sallad och ett glas rött! Mmm. Idag förmiddagsmys på stan med Dennis och Sebbe, sen jobb och avrundade dagen med en bio med mina favorit män, Max och Dennis.
Så torsdag, vad bjuder du på?
Nu måste jag verkligen sussa!!! Kan inte komma ihåg sist jag var vaken såhär sent, haha! Upp 9 imorogn bitti, jobb till 2 sen lite chill med Johanna, innan vi ska träna och sen färg och häng med Kate. Sen blir det till att städa upp lgh eftersom mammsen kommer på fredag!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback