Is loving again

Hoppsan kerstin. Snart 2 månader sen!! I´m so sorry! Borde skämmas kanske.. men jag har helt enkelt så mkt annat i mitt liv just nu så att sitta och skriva blogg finns ingen tid till! FÖR JAG ÄR SÅ UPPTAGEN MED ATT PUSSAS!!!!! Sådeså ;)

Äntligen äntligen äntligen, och åter igen äntligen! Jag är kär kär kär och jag älskar och älskar och älskar. Tack gud!

Livet ser helt annorlunda ut än för 2 månader sen. Jag jobbar nu på H&M och har min käreste, bror har flyttat hit och livet är på topp!

Imorgon fyller min sambo och vän Johanna 21 så då blir det födelsedagsfirande hela kvällen efter en 10 h lång dag på jobbet!
På tisdag åker jag till London i 4 dagar, fuuuuuun!!!

Nu ska jag ligga här i sängen och längta på min längtar kväll! Ibland måste man bara ifrån och längta tills man dör. Och jag lovar, om jag inte visste att det kom en morgondag med hans ansikte tätt mot mitt så skulle jag dö, på fläcken!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback